2014/2015  BA-BIMKV1015U  Naming & Framing: Creative wordmaking as a vehicle for innovative thinking and product development

English Title
Naming & Framing: Creative wordmaking as a vehicle for innovative thinking and product development

Kursusinformation

Sprog Engelsk
Kursets ECTS 7,5 ECTS
Type Valgfag
Niveau Bachelor
Varighed Et semester
Placering Efterår
Tidspunkt Skemaet bliver offentliggjort på calendar.cbs.dk
Min. antal deltagere 20
Max. antal deltagere 60
Studienævn
Studienævnet for BA i Interkulturel Markedskommunikation
Kursusansvarlig
  • Viktor Smith - MSC
Primære fagområder
  • Erhvervsjura/Business Law
  • Erhvervspsykologi/Business psychology
  • Filosofi og videnskabsteori/Philosophy and philosophy of science
  • Forretningsetik, værdiledelse og CSR/Business Ethics, value based management and CSR
  • Innovation og entreprenørskab/Innovation and entrepreneurship
  • Kommunikation/Communication
  • Ledelse af Information og Videnledelse/Management of Information and Knowledge Management
  • Markedsføring/Marketing
  • Oplevelsesøkonomi og serviceledelse/Experience economy and service management
  • Organisation/Organization
  • Sprog og interkulturelle studier/Language and Intercultural Studies
Sidst opdateret den 14-04-2014
Prøve/delprøver
Prøvens ECTS 7,5
Individuel eller gruppeprøve Gruppeprøve, grupper bestående af max. 3 studerende
Omfang af skriftligt produkt Max. 15 sider
Opgavetype Casebesvarelse
Bedømmelsesform 7-trins-skala
Bedømmer(e) En eksaminator
Eksamensperiode Vintertermin
Syge-/omprøve
Samme prøveform som ved ordinær prøve
Sidst opdateret den 14-04-2014
 




Luk vindue