2012/2013 DIP-HDMM_MM07 Business-to-Business markedsledelse
| English Title | |
| Market Leadership in B2B Marketing |
Kursusinformation |
|
| Sprog | Dansk |
| Prøve-ECTS | 5 ECTS |
| Type | Valgfrit |
| Niveau | Diplom |
| Varighed | Et quarter |
| Placering | Første quarter |
| Tidspunkt | Se skemaet på e-Campus |
| Studienævn |
Studienævnet for HD (MM)
|
| Kursusansvarlig | |
|
|
| Fagområde/Category | |
|
|
| Sidst opdateret den 11-09-2012 | |
| Læringsmål | |||||||||||||||||
| Den studerende skal
• Have forskningsbaseret viden om fagets teori, metode og praksis • Kunne forstå og reflektere over tilhørende teori, videnskabelige metoder og praksis. Den studerendes centrale færdigheder består i at kunne: • Anvende fagets metoder og redskaber samt kunne anvende generelle færdigheder, der knytter sig til beskæftigelse indenfor området B2B markedsledelse. • Vurdere fagets teoretiske og praktiske problemstillinger samt begrunde og vælge relevante analyse- og løsningsmodeller. • Formidle fagets problemstillinger og løsningsmodeller til både fagfæller og ikke-specialister. Den studerendes centrale kompetencer består i at kunne:
|
|||||||||||||||||
| Eksamen | |||||||||||||||||
| Business-to-Business markedsledelse | |||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||
| Kursets indhold, forløb og pædagogik | |||||||||||||||||
|
Undervisningen ligger kl. 9-14.15 på lørdage i uge
34-35 og 38-39. Eksamen lørdag d. 13.10.
|
|||||||||||||||||
| Undervisningsformer | |||||||||||||||||
| Undervisningen gennemføres ved dialogforelæsninger og mini-cases. Dialogforelæsninger er her en kombination af oversigtsforelæsninger og dialog med inddragelse af deltagernes egne erfaringer og aktuelle/konkrete problemstillinger i relation til pensum. | |||||||||||||||||
| Arbejdsbelastning | |||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||
| Yderligere oplysninger | |||||||||||||||||
|
Studieleder Flemming Cumberland |
|||||||||||||||||
| Foreløbig litteratur | |||||||||||||||||
|
Meddeles i kursusbeskrivelsen/undervisningsplanen ved kursets start. |
|||||||||||||||||