2013/2014
BA-PRO_TP Entrepreneurship projekt - Tværfagligt 2.
årsprojekt
English Title |
Entrepreneurship Project -
Interdisiplinary 2nd Year Projekt |
|
Sprog |
Dansk |
Prøve-ECTS |
7,5 ECTS |
Type |
Obligatorisk |
Niveau |
Bachelor |
Varighed |
Et semester |
Placering |
Forår
4. semester |
Tidspunkt |
Se skemaet på e-Campus |
Studienævn |
Studienævnet for HA i Projektledelse
|
Kursusansvarlig |
- Claus Varnes - Institut for Produktion og Erhvervsøkonomi
(PEØ)
|
Primære
fagområder |
- Innovation og entreprenørskab/Innovation and
entrepreneurship
|
Sidst opdateret den
12-11-2013
|
Læringsmål |
Efter endt undervisning skal den
studerende være i stand til at:
- Analysere og dokumentere rationalerne bag forskellige værktøjer
og teknikker, som er udviklet til brug i praktisk
projektledelse.
- Bruge faglige elementer fra uddannelsen til selv at udvikle et
værktøj eller en teknik, som vil være møntet på et bestemt fagligt
domæne.
- Analysere og diskutere den dynamiske praksis, som disse
værktøjer og teknikker vil skulle indgå i, med henblik på at
udvikle relevante og realistiske
anvendelsesanvisninger.
|
Prøve/delprøver |
Afsluttende
prøve:
|
Prøveform |
Mundtlig prøve på baggrund af skriftligt produkt
Det er en forudsætning for at deltage i den mundtlige prøve,
at det skriftlige produkt er afleveret inden afholdelse af prøven;
inden for fastsat frist. Karakteren gives på baggrund af en
helhedsbedømmelse af det skriftlige produkt og den individuelle
mundtlige præstation. |
Individuel eller gruppeprøve |
Gruppeprøve, grupper bestående af max. 5
studerende |
|
Gruppeprojekt med individuel mundtlig
eksamen. |
Opgavetype |
Projektrapport |
Varighed |
Skriftligt produkt afleveres på en fastsat dato og
tidspunkt.
20 min. pr. studerende, inkl. votering, karaktergivning og
begrundelse |
Bedømmelsesform |
7-trins-skala |
Bedømmer(e) |
Eksaminator og ekstern censor |
Eksamensperiode |
Sommertermin |
Syge-/omprøve |
Samme prøveform som ved ordinær
prøve
|
|
Kursets indhold, forløb og
pædagogik |
Er ikke fastlagt på nuværende
tidspunkt
|
Undervisningsformer |
Er ikke fastlagt på nuværende
tidspunkt |
Foreløbig litteratur |
Er ikke fastlagt på nuværende
tidspunkt
|
Sidst opdateret den
12-11-2013