2014/2015 BA-BIMSO2010U Interkulturelle markedsføringstekster, spansk
| English Title | |
| Intercultural Marketing Texts, Spanish |
Kursusinformation |
|
| Sprog | Dansk |
| Kursets ECTS | 7,5 ECTS |
| Type | Obligatorisk |
| Niveau | Bachelor |
| Varighed | Et semester |
| Placering | Forår |
| Tidspunkt | Skemaet bliver offentliggjort på calendar.cbs.dk |
| Studienævn |
Studienævnet for BA i Interkulturel
Markedskommunikation
|
| Kursusansvarlig | |
|
|
| Primære fagområder | |
|
|
| Sidst opdateret den 15-08-2014 | |
| Læringsmål | ||||||||||||||||||||||||
Den studerende skal kunne:
|
||||||||||||||||||||||||
| Prøve/delprøver | ||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||
| Kursets indhold, forløb og pædagogik | ||||||||||||||||||||||||
|
Undervisningen foregår primært på spansk.
Udprøvningen foregår på spansk.
|
||||||||||||||||||||||||
| Undervisningsformer | ||||||||||||||||||||||||
| Kurset består af en kombination af holdundervisning, workshops/gruppearbejde og diskussioner på baggrund af en eller flere caseopgaver med fokus på problemorienteret arbejde. | ||||||||||||||||||||||||
| Arbejdsbelastning | ||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||
| Foreløbig litteratur | ||||||||||||||||||||||||
| Vejledende litteratur:
Fransk: Loth, Désiré (2006) Marketing international, Editions Publibook (2e édition). Bailly, Sébastien (2003) Bien écrire pour le Web, Editions Eyrolles. Savoir rédiger, Larousse, Paris, 2009. Følgende bøger vil blive inddraget efter behov: Rasmussen, Jens og Lilian Stage (1993) Moderne Fransk Grammatik. Schønberg. Brahic, Mireille (2001) Mieux rédiger les écrits professionnels, Editions d’Organisation. Spansk: Introducción al marketing. 1994. Salvador Miquel, Alejandro Mollá, J. Enrique Bigné. McGraw-Hill Introducción a la economía española. 2005 (26.a edición) . Ramón Tamames. Alianza Editorial. Culturas y organizaciones. 1999. Geert Hofstede. Alianza Editorial. Los consumidores del siglo XXI. 1999. Ma Luisa Solé Moro. Esic Editorial. Marketing across cultures. 2009 (fifth edition). Jean-Claude Usunier & Julie Anne Lee. Pearson Education. Tysk: Claudia Mast m.fl.: Kundenkommunikation – ein Leitfaden; Lucius& Lucius Verlagsgesellschaft, 2005, ISBN 3-8282-0263-2 (ca. 20 € på www.amazon.de) Michaela Muschitz: Klartext schreiben im Business, Gabal, 2010, ISBN 978-3-86936-066-9 (ca. 15 € på www.amazon.de)
http://www.sinus-institut.de/fileadmin/dokumente/Infobereich_fuer_Studierende/Infoblatt_Studentenversion_2010.pdf (B-t-C) www.medien-treff.de(B-t-B) www.auma.de(om messer) www.medienhandbuch.dePortal für Medien, IT, Kultur und Kommunikation www.wuv.deWerben und Verkaufen |
||||||||||||||||||||||||