2013/2014 BA-IMK_BP Bachelorprojekt
English Title | |
Bachelor Project |
Kursusinformation |
|
Sprog | Dansk |
Prøve-ECTS | 15 ECTS |
Type | Obligatorisk |
Niveau | Bachelor |
Varighed | Et semester |
Placering | Forår |
Tidspunkt | Se skemaet på e-Campus |
Studienævn |
Studienævnet for BA i Interkulturel
Markedskommunikation
|
Kursusansvarlig | |
|
|
Primære fagområder | |
|
|
Sidst opdateret den 15-08-2013 |
Læringsmål | |||||||||||||||||||||||||||
For så vidt angår projektrapporten
skal den studerende kunne:
• Identificere og formulere en velafgrænset, tværfaglig problemstilling indenfor fagområdet for interkulturel markedskommunikation, der tager højde for fagområdets marketingmæssige, organisatoriske, erhvervsøkonomiske, juridiske, kulturelle, kommunikative og/eller sproglige dimension • Analysere og diskutere problemstillingen fyldestgørende ved hjælp af relevant empirisk materiale og relevant faglig litteratur, herunder: • Indsamle den relevante empiri under hensyntagen til faglige kriterier for empiriindsamling • Vælge og anvende relevante teorier, begreber, metoder og værktøjer til besvarelsen af problemstillingen • Argumentere logisk for den eller de valgte løsninger • Vælge en i forhold til problemstillingen passende balance mellem refererende fremstilling, selvstændig analyse og fortolkning samt diskussion • Demonstrere metode- og formidlingsmæssig sikkerhed, herunder: • Formulere sig klart og præcist og med anvendelse af det relevante fagsprog • Angive sine kilder korrekt og konsekvent i besvarelsen • Strukturere fremstillingen og præsentere stoffet i en sprogligt og indholdsmæssigt klart formuleret og disponeret form For så vidt angår den mundtlige eksamination skal den studerende kunne: • Give en kort og dækkende redegørelse for problemstilling og hovedkonklusioner • Argumentere for valg af kilder og arbejdsmetode • Demonstrere fyldestgørende kendskab til projektets indhold • Perspektivere projektets problemstilling • Deltage selvstændigt i dialog med eksaminator • Udtrykke sig på et flydende og varieret sprog med anvendelse af den relevante fagterminologi |
|||||||||||||||||||||||||||
Prøve/delprøver | |||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||
Kursets indhold, forløb og pædagogik | |||||||||||||||||||||||||||
•At udvælge og besvare en velafgrænset, tværfaglig
problemstilling indenfor interkulturel markedskommunikation
|
|||||||||||||||||||||||||||
Undervisningsformer | |||||||||||||||||||||||||||
Forelæsninger, workshops/klyngevejledning og individuel vejledning. Antallet af cvejledningstimer fremgår projektvejledning på e-campus. | |||||||||||||||||||||||||||
Arbejdsbelastning | |||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||
Foreløbig litteratur | |||||||||||||||||||||||||||
Rienecker, Lotte, Peter Stray Jørgensen, m.fl. (2005): Den gode
opgave. 3. udgave. Frederiksberg: Samfundslitteratur.
|
Kursusinformation |
|
Sprog | Dansk |
Prøve-ECTS | 15 ECTS |
Type | Obligatorisk |
Niveau | Bachelor |
Varighed | Et semester |
Placering | Forår |
Tidspunkt | Se skemaet på e-Campus |
Studienævn |
Studienævnet for BA i Interkulturel
Markedskommunikation
|
Kursusansvarlig | |
|
|
Primære fagområder | |
|
|
Sidst opdateret den 15-08-2013 |