2021/2022 DIP-DBUSO1004U Business Project
English Title | |
Business Project |
Kursusinformation |
|
Sprog | Dansk |
Kursets ECTS | 5 ECTS |
Type | Obligatorisk |
Niveau | Diplom |
Varighed | Et semester |
Starttidspunkt | Forår |
Tidspunkt | Skemaet bliver offentliggjort på calendar.cbs.dk |
Studienævn |
Studienævnet for HD (2. del)
|
Kursusansvarlig | |
|
|
Primære fagområder | |
|
|
Undervisningsformer | |
|
|
Sidst opdateret den 30-06-2021 |
Relevante links |
Læringsmål | ||||||||||||||||||||||||||
For at opnå karakteren 12 skal den studerende,
med ingen eller få uvæsentlige mangler eller fejl, opfylde
følgende:
|
||||||||||||||||||||||||||
Prøve/delprøver | ||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||
Kursets indhold, forløb og pædagogik | ||||||||||||||||||||||||||
VIDEN
FÆRDIGHEDER
|
||||||||||||||||||||||||||
Beskrivelse af undervisningsformer | ||||||||||||||||||||||||||
Faget afvikles som blended learning, hvilket betyder at undervisningen vil indeholde en række forskellige aktiviteter, der forudsætter tilstedeværelse, herunder workshops og vejledning. Derudover indeholder faget en række forberedende og opfølgende aktiviteter i tilknytning til tilstedeværelsessessionerne, eksempelvis videobaseret undervisningsmateriale og gruppepræsentationer. Der vil være en kombination af aktiviteter med mulighed for fysisk tilstedeværelse og online deltagelse. | ||||||||||||||||||||||||||
Feedback i undervisningen | ||||||||||||||||||||||||||
Deltagerne vil løbende modtage feedback dels gennem afvikling af workshops og vejledning. | ||||||||||||||||||||||||||
Studenterarbejdstimer | ||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||
Yderligere oplysninger | ||||||||||||||||||||||||||
Undervisningen finder sted dels tirsdag og torsdag aften, dels hele onsdage i ugerne 12-16. Der vil ikke være undervisning i påskedagene. |
||||||||||||||||||||||||||
Foreløbig litteratur | ||||||||||||||||||||||||||
Udvalgte kapitler i bogen "Problem Solving in Organizations: A Methodological Handbook for Business and Management Students" af van Aken, J.E. & Berends, H., 2018, Cambridge University Press. |